PIACKUTATÁS
- tárgya mindig egy konkrét termék, szolgáltatás, vállalkozás,
- a vizsgálat előre meghatározott időszakra vonatkozik,
- felöleli a vizsgált termék piacon megtett útját,
- vizsgálja a piac főbb összefüggéseit, az értékesítési lehetőségeket.
Konkrét termékre, szolgáltatásra, vállalkozásra irányuló vizsgálat, mely elsősorban az értékesítési lehetőségeket vizsgálja.
Minőség-értékítélet kutatás:
Célja, a vendégek elégedettségének megismerése, a hibák feltárása a szolgáltatás minőségének javítása érdekében.
Forgalomkutatás:
A szolgáltatások nem tárolható jellege miatt a kapacitások tér-időbeli elosztása rendkívül fontos, ezért a piaci helyzet stabilitása és a várható kapacitásszükséglet megállapítása lényeges.
Telephelykutatás:
A legjobb térbeli elhelyezkedés elsőrendű fontosságú a vendéglátó üzlet vagy szálloda számára. A működés kereteit is meghatározza.
Szegmentálás: Célja a potenciális ügyfélkör megismerése
Álcázott vásárló: Célja a vendégkör tapasztalatainak megismerése
Kérje árajánlatunkat!