PIACKUTATÁS

A piackutatás a piac megismerését célzó tevékenység :

- tárgya mindig egy konkrét termék, szolgáltatás, vállalkozás,
- a vizsgálat előre meghatározott időszakra vonatkozik,
- felöleli a vizsgált termék piacon megtett útját,
- vizsgálja a piac főbb összefüggéseit, az értékesítési lehetőségeket.

Konkrét termékre, szolgáltatásra, vállalkozásra irányuló vizsgálat, mely elsősorban az értékesítési lehetőségeket vizsgálja.

Minőség-értékítélet kutatás:

Célja, a vendégek elégedettségének megismerése, a hibák feltárása a szolgáltatás minőségének javítása érdekében.

Forgalomkutatás:

A szolgáltatások nem tárolható jellege miatt a kapacitások tér-időbeli elosztása rendkívül fontos, ezért a piaci helyzet stabilitása és a várható kapacitásszükséglet megállapítása lényeges.

Telephelykutatás:

A legjobb térbeli elhelyezkedés elsőrendű fontosságú a vendéglátó üzlet vagy szálloda számára. A működés kereteit is meghatározza.

Szegmentálás: Célja a potenciális ügyfélkör megismerése

Álcázott vásárló: Célja a vendégkör tapasztalatainak megismerése

Kérje árajánlatunkat!